Meldt uw storing aan
Bij spoed
Mocht u er onverhoopt achter komen, dat uw warm water en/of uw CV voorziening niet naar behoren werkt, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Hiervoor gaat u naar het menu “welkom” en klikt u op de button “contact”. Hier vult u uw gegevens in. Dezelfde dag nemen wij contact met u op om een afspraak te maken. Vanzelfsprekend is het ook mogelijk om direct telefonisch contact met ons op te nemen. Spoedklachten met betrekking tot warm water en centrale verwarming, lossen wij binnen 24 uur op.
Bij minder haast
Minder urgente klachten, plannen wij in samenspraak met u in. Putter CV Onderhoud begrijpt als geen ander, dat het kan voorkomen, dat u niet in gelegenheid bent om binnen kantoor uren een afspraak te maken. In deze gevallen zijn we beschikbaar om het bezoek ervoor of erna te plannen. Kortom, we zijn een bedrijf welk een grote klantgerichtheid uitermate belangrijk vinden en dat wij alleen klanten tevreden kunnen maken, als we snel een doelgericht bezoek kunnen realiseren, waarvan de kwaliteit uitstekend is.